Generelle vilkår

1. Generelle betingelser
Disse generelle vilkår og bestemmelser gjelder når du som forbruker legger inn en bestilling på Strilasauna.no. Avtalen er inngått mellom deg og Cirka AS (org.nr. 926 39 8369). Kontaktinformasjon og annen informasjon finner du på Strilasauna.no. Du kan og sende e-post til booking@strilasauna.no eller ring 400 81 469. De generelle vilkårene gjelder kun for kunder som er forbrukere.

Strilasauna.no godtar i henhold til norsk lovgiving ikke kredittkjøp til personer under 18 år. Strilasauna.no forbeholder seg retten til å avvise eller endre dine bestillinger. Dette kan forekomme hvis personer oppgir uriktige personopplysninger eller har historie som ikke består vår kredittsjekk.

Feil bruk av saunaen og/eller brudd på reglene kan føre til at du som kunde blir erstatningspliktig for ødeleggelser. Strilasauna.no forbeholder seg retten til å avvise kunder som har brutt reglene, i en viss tidsperiode.

Strilasauna.no skal ikke ha noe ansvar for feil knyttet til bilde eller typografi på nettstedet.

2. Reklamasjon

Produktet kan forringes ved feil bruk. Strilasauna streber etter å holde ein temperatur på over 80 grader til et hvert tidspunkt i åpningstidene våre. Dersom temperaturen er under dette kan det skyldes feil bruk av tidligere kunder, brudd på bruksreglene eller spesielle værforhold. Kunder kan henvende seg til selger dersom en gjentatte ganger opplever at temperaturen er under 80 grader. Det kan da gies en erstatning i form av ny time uten kostnad for kunden.

3. Bestillinger
Når du legger inn en bestilling på nettsiden samtykker du til at du har lest og forstått våre generelle vilkår. Du samtykker med det som står under punktet “generelle vilkår”.

4. Betaling og avgifter
Alle priser på dette nettstedet er oppført i NOK og inkluderer MVA. På nettstedet blir du opplyst om hvilke betalingsalternativer som er tilgjengelige til enhver tid. Pr nå kan privatpersoner betale med kort og firma kan få tilsendt faktura. Betaling via Vipps vil bli tilgjengeleg hausten 2023.

Dersom du har problemer med å betale, eller/og ønsker å betale på en annen måte enn hva vi tilbyr på nettsiden, vennligst ta kontakt i kontaktskjemaet på nettsiden.

5. Avbestilling og refusjon/angrerett
Tjenesten blir levert på booket tidspunkt.
Gruppebestilling: ved avbestilling før 48 timer, får du refundert 50% av beløpet. Etter 48 timer, ingen refusjon. 
Drop-in: ved avbestilling før 24 timer, får du refundert 50% av beløpet. Etter 24 timer, ingen refusjon.
Ved ombooking av tid, ta kontakt via www.strilasauna.no sitt kontaktskjema.
Angreretten gjelder før 48 timer ved booking som gruppe, 24 timer før på drop-in bestillinger.

6. Personopplysninger
Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysning vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfeller.

7. Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid jmf. punkt 2 og 5. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller forbrukertilsynet.no.

8. Endringer
Cirka AS forbeholder seg retten til å endre vilkår til enhver tid. Eventuelle endringer vil bli publisert på nettstedet.

Cirka AS
Fagrebakkane 30
5357 Rong
Org.nr. 926 39 8369